19/11/2016

FRED MARTINS

Programa 32

"Lá no fundo da miña alma viaxeira tiña un lugar para ti", cantaba Narf. As nosas almas agora seguen a andaina polo mundo da música sempre cun oco para este grande artista, co que comezou esta nova entrega de Grandes Voces do Noso Mundo.

E vagando polas nosas terras, marchamos a Lisboa, onde nos agardaba Fred Martins, un artista galego-luso-brasileiro, nada menos! Dende Niterói, comezou a desfrutar da música pola radio, e logo dos 12 anos, comezou a namorar "pra sempre", di, deste mundo tan fermoso.

Conversamos da súa formación, do seu descubrimento da Galiza, do seu primeiro disco, e de milleiros de sorpresas máis. Todo isto, como non, da man dos nosos estimados Marco e Silvera!


3 comentários:

  1. Gostaria-me, em primeiro lugar, felicitar a Marco, conhecemo-nos este verão, no concerto de Sés, tu não te lembrarás. Ali te dixem que escoitara dous dos vossos programas e quedava pendente que escoitasse mais. Venho de ouvir o este, e ainda que não seja mui entendida, só como ouvinte, notei-te mais desenvolto, com mais seguridade em ti mesmo, creio que a tua evolução avança mui veloz. Parabéns rapaz, estarás na escalinata das estrelas. Também quero felicitar a Silvera, creio que levas poucos programas nas ondas, a minha intuição diz-me que és uma rapaza tímida, pôr-se detrás dum micro implica muita valentia. Avante! Nota-se que tés muito que dar. Felicito a todo o equipo, não digo ningum nome por temor a esquecer-me de alguém, o vosso trabalho é estupendo. Obrigada por poder escoitar-vos, e hoje fago a promessa de ouvir cada programa da semana. Abraço desde Galdo, Viveiro.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Moitas grazas, Esperanza, por termos escoitado! Quero dicirche que non te equivocas no teu comentario. Espero coñecerte en persoa. Un bico!😘

      Eliminar
  2. Claro que sim, a mim também me gostaria conhecer-te. Estás/estardes a fazer algo mui grande; as pessoas que pensamos isto, penso que temos que manifesta-lo. Estranhou-me que não houvesse comentários mas vim alguma pessoa que vos felicitava desde o facebook. Um beijo Silvera que tenhas boa lua.

    ResponderEliminar